Tuesday, 11 July 2017

TERBARU : SHEESHA KURUNG SAREE

Assalamaualaikum semua.. salam sejahtera. selamat pagi selamat hari raya maaf zahir batin. maap ye chuoolssss.. hakak lupa diri setelah setengah bulan raya... ehheheheee
.
terbanyak makan ketupat rendang lemang ketupat palas wehh.. aduh rindu ketupat palas lagiii la. sape ade jual yang lemak berkrim di sukai ramai tu.. akak so ngidam tahap anak kembar 3
hehehehhee
.
okies korang semua raya ok kan. badan still menten gojes kan ? mas tak timbang tapi dah tau rase berat naik.. huhuhuuuu...
.
mas nak share koleksi terbaru ni.. nak ke idok chuolsss
last open house ni.. moh la kite melaram sakan berjalan berdua ngan cik abang. amboiiii !!!
romentiknya chuolss
.
sama lawa sama padan !

ok ok jom cikidaut 



navy blue + emerland gree

magenta

royal blue + emerland green 

.. 

okies.. sizing boleh check sini ye


mostly design ni laku keras saiz L ngan XL
korang kenapa yehhh ? 
.
makan banyak sangat kueh raya kah ???
ehhehehehe
.
.
saiz S ngan M di carta selamat.. tapi jangan tungu bulan depan. risau hakak tau.. saiz L ngan XL da nazak weyhhh. paling sikit tinggal selai. tu memang berebut2 la ngan dropship akak.. ehhehehe

.
korang punye thema weeding bridemaids ala hindustan mali
SHEESHA KURUNG SAREE ni memang lah sesuaiii sangat-sangat
.
bagi tau mak long ngan pak long sesiap tau. hot item ni
fast selling.. kumpul duit lekassss !
.
lambat habis jangan dok rayu tau.. hakak tak dapat nak tolong 

sekarng ni wassap je hakak 
nak booking pon boleh . booking with deposit tau
booking air liuq tarak laku yeee
.
.
WASSAP 016 681 0844
WASSAP 016 681 0844
WASSAP 016 681 0844



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...